ایلیا ساعتیایلیا ساعتی، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ایلیای عزیز ما

اولین روز ورود به مدرسه

1392/7/18 16:56
نویسنده : ایلیا
202 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 7/7/ 92 است. من امروز به مدرسه رفته بودم. من در کلاس 2/1 هستم. اسم خانم معلم من خانم مژگان پور حسین است. راستش من خیلی خوشحالم که به مدرسه میرمفرشته ولی وقتی تکالیف مدرسه  خیلی زیاده من خسته می شمناراحت اما از کلاس های استخر، صخره نوردی و کامپیوتر خوشم میادلبخند و اسم دوست صمیمی من رضا بنایی است.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ایلیادوست تو
7 مهر 92 22:01
با عرض تبریک وسلام به تو دوست همنام وعزیز من























سلام ایلیا جان مرسی برام نزر خوب فرستادی.
محمد
10 مهر 92 19:00
عالی بود!
الهام مامان علیرضا
13 مهر 92 17:41
مدرسه خوش بگذره عزیزم


سلام. مرسی.......
الهام مامان علیرضا
13 مهر 92 17:42
مهسا جون
انم آدرس سایت فرصت مطالعاتی
http://www.nature.com/naturejobs/science/


سلام الهام جون. مرسی عزیزم خیلی لطف کردی واسه نظرات مهربانانه ات ممنونم. علیرضا جونو می بوسم.
مــــن
20 اسفند 93 17:20
؟؟؟خیلی وبتون قشنگه به وب منم بیا و نظر بده...آپم با مطلب لباس عیدم....